Trackler update 2025|03
De zomer is gaande. Veel mensen zijn met vakantie of maken mooie plannen. Ook heb je wellicht gemerkt dat het bij ons iets rustiger is aan de buitenkant.
Toch zitten we niet stil. Achter de schermen werken we hard aan Trackler 2.0. We wilden in juni klaar zijn, maar zoals bij veel projecten kost het meer tijd en budget dan gedacht. Gelukkig begint het nu echt vorm te krijgen.
Wat kun je straks?
- Plan gesprekken en sessies met één klik
- Automatiseer intake en onboarding
- Werk met duidelijke workflows
- Bespaar tijd met slimme formulieren
- Begeleid klanten stap voor stap, zonder losse mailtjes of excels
We zijn momenteel volop in test-fase. In september kun jij als eerste testen met je nieuwe Tracks.
Hieronder zie je alvast hoe het eruitziet. Veel kijkplezier!
Vakantie out-of-office
Met automations kun je in één keer een bericht sturen naar al jouw Tracks om ze op de hoogte te stellen van je eventuele afwezigheid. Hoe je dat doet, lees je in dit artikel.
Kijkje in de keuken
- Meetings – Afspraken
- Programs – Trajecten
- Workflows
- Scheduler inplannen
Case study: Richt kiest voor overzicht en impact met Trackler
Hoe houd je grip op tientallen coachingstrajecten en tientallen coaches, zonder te verzanden in spreadsheets en losse tools?
Voor Peter Vooren van Richt was de oplossing helder: één systeem dat overzicht brengt, structuur biedt én ruimte laat voor persoonlijk contact. Sinds de overstap naar Trackler werkt Richt efficiënter, met meer inzicht in de voortgang én betere begeleiding van coachees.
🗣️ “Trackler helpt ons om het hele proces te stroomlijnen – van matching tot rapportage. Het geeft ons rust én impact.”
Lees de volledige case over Richt en hoe zij Trackler inzetten voor duurzame ontwikkeling: